Reacties
Reacties 2501 - 2550 van 2662
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Roos 🌹 | tot in detail! 👍🏻 | 26 apr. '18 |
| Roos 🌹 | Inderdaad, een mooi verzorgt ontbijt en erg uitgebreid... | 26 apr. '18 |
| Nadine Radoux | Merci beaucoup pour ce beau moment de partage Twan!… | 26 apr. '18 |
| Loespijnenburg | goeie morgen Twan kreeg te horen van fijne vriendin… | 26 apr. '18 |
| Sjo Vroemen | Hey Twan, wat een ontbijt. Super de Luxe. Nadine weet… | 26 apr. '18 |
| Alfons philippi | Dat ziet erfgoed uit!!! | 26 apr. '18 |
| Wilma | Hoi Twan, mooi die verhalen, wat een geweldige natuur,… | 26 apr. '18 |
| Wilma | Geweldig dat potje boter, dat was vroeger met Kerst… | 26 apr. '18 |
| Johanna Zwinkels | Hoi Twan, elke ochtend weer een prachtig verhaal met… | 26 apr. '18 |
| Marianne Beumers | Ik sluit me bij deze reacties aan Twan Ook ik beleef… | 26 apr. '18 |
| Anne | Hoi Twan, ik sluit me ook aan. Het is heerlijk om… | 25 apr. '18 |
| Ton en Marleen | Hoi Twan, wat al een geweldig avontuur en dit is nog… | 25 apr. '18 |
| Inge frencken | Hey Twan, Ik moest toch echt ff zoeken naar de koe… | 25 apr. '18 |
| Sjo Vroemen | Twan, ik sluit me aan bij Johan. Alleen er is ook… | 25 apr. '18 |
| Annette | heej Twan, iedere ochtend kijk ik uit naar je reisverslag,… | 25 apr. '18 |
| Julian | Twan. In plaats van de krant begin ik nu mijn dag… | 25 apr. '18 |
| Johan en Jacquelien Maessen | Twan, D'er is een schrijver aan je verloren gegaan.… | 25 apr. '18 |
| Petra Rooijakkers | Ha Twan zo te zien geniet je van de natuur, dieren… | 25 apr. '18 |
| Peter en Miek Tillemans. | Hoi Twan. Heel veel succes met je wandeltocht. We… | 25 apr. '18 |
| Gerrie | Leuke tractor voor Johan:) | 24 apr. '18 |
| Mieke Crommentuyn | Mooi Twan, leuk om jeverhalen te lezen zo lopen we… | 24 apr. '18 |
| Angelique v Meijel | Wauw weer een bijzonder mooie tocht met weer mooie… | 24 apr. '18 |
| Helder | Nice pictures. Enjoy it and have a nice time. | 24 apr. '18 |
| Maria van der Elsen | Twan, wat stoer van jou dat je deze tocht maakt en… | 24 apr. '18 |
| Marleen | Hey Twan ,je hebt je beroep gemist ........... schrijven… | 24 apr. '18 |
| Kelly | Dus jij spreekt straks vloeiend Frans... handig voor… | 24 apr. '18 |
| Roos 🌹 | Wat fijn dat het weer iets beter gaat met je voeten...… | 24 apr. '18 |
| Sjo Vroemen | Mooie opname. Ga zo voort. Groeten | 24 apr. '18 |
| Sjo Vroemen | Mooie foto's met leuk verhaal. Hoop dat je geschoond… | 24 apr. '18 |
| Annie Verstappen | Leuk geschreven en prachtige foto's. Geniet van… | 24 apr. '18 |
| Gerrie | Leuk verhaal Twan. Zal je niet meer te lang bellen… | 24 apr. '18 |
| Alfons philippi | Lekker eten!! | 24 apr. '18 |
| Annette | Twan, goed om te horen dat je blaar het heeft verloren… | 24 apr. '18 |
| Inge frencken | Geweldige foto's weer. In een paar dagen al zoveel… | 24 apr. '18 |
| Marian en Kees | Hoi Twan, wij zijn weer terug van het fietsen. Was… | 23 apr. '18 |
| Erik Bovee | Ha Twan, Lees dat je al in België bent aangeland.… | 23 apr. '18 |
| Huub | Hij gaat lekker Twan, hopelijk “loopt” het toch… | 23 apr. '18 |
| Wilma | Hallo Twan, fijn jou te volgen en je verhaal te lezen,… | 23 apr. '18 |
| Roos 🌹 | Oeps, dat loopt volgens mij niet zo fijn... 🤔 | 23 apr. '18 |
| Pascal Garnier | Hello Twan, ... belle rencontre ! J'espère que… | 23 apr. '18 |
| Wilma | Zoooo niet dat ziet er niet zo mooi uit 😞 Fijn… | 23 apr. '18 |
| Natasja Bos | Heel veel success Twan! Leuk om je reisverhalen te… | 23 apr. '18 |
| Marjolin Goutier | Ha Twan, Leuk om je verhalen te lezen! En mooie foto's.… | 23 apr. '18 |
| Alfons philippi | Ik hoop dat het met jouw voet beter gaat,meestal moet… | 23 apr. '18 |
| Wilbert | Oeps, dat was ff schrikken, ik hoop dat jouw voet… | 23 apr. '18 |
| Johan en Jacquelien Maessen | Nou Twan, Het begin is gemaakt. Vorige week zagen… | 23 apr. '18 |
| Marianne Beumers | Hoi Twan leuk om je zo te kunnen volgen En je beschrijft… | 22 apr. '18 |
| Kim Engels- Tillemans | Hoi Twan, Wat een avontuur! En wat leuk geschreven… | 22 apr. '18 |
| Ger Lenssen | Hoi Twan, Heel veel succes op je camino. Geniet ervan. | 22 apr. '18 |
| Christel Jacobs | Ik ben nu al keitrots op je Twan!! Geweldig avontuur.… | 22 apr. '18 |


- Roos 🌹: Geweldig Twan, wat een topprestatie!…
- Nadège teruin: Bravo !! Tu as un regard…
- Wilma: Geweldig, mooi.
- Art van Oosten: Hoi Twan, prachtige prestatie…
- Angelique v Meijel: Hey Twan Fijn dat je weer…
Alle reacties »