Reacties

Annette Prachtige ontmoeten Twan... en wat kun je je verhaal… 22 apr. '18
Sjo Vroemen Schitterend opname. Veel succes op weg naar Santiago.… 22 apr. '18
Piet Hartstikke leuk jouw site. Het korte filmpje geeft… 22 apr. '18
Gerrie Leuk verhaaltje broer!! Zo maak je nog van alles onverwachts… 22 apr. '18
Antoinette Kruijk Ha, grote neef ( 2 dagen ouder , heel wat centimeters… 22 apr. '18
Johan Bentvelsen. Ha Twan, wat leuk om je op deze manier te volgen,… 22 apr. '18
Petra Rooijakkers Allez Antoine , en nauw frans l'aller !!👍👍🥖🥖🍷🍷 22 apr. '18
Angelique v Meijel Wauw Twan wat een mooie reisverhalen weer en geweldige… 22 apr. '18
Remco van Nieuwenborg Hey Twan, weer een vermakelijk stukje om te lezen!… 22 apr. '18
Alfons philippi Leuke foto! Twan goeie verdere reis en misschien tot… 22 apr. '18
Inge frencken Geweldig weer Twan. Leuke foto's ook..... 22 apr. '18
Ricardo Azevedo 💪👍👌 22 apr. '18
Jan-Thijs Reijnen Twan, net als oom Jan ga ik je volgen! Ik krijg nooit… 21 apr. '18
Joost Hey Twan, top onderneming. Blijf je verhalen en belevenissen… 21 apr. '18
Nellie Bruijnen Hallo Twan lekker weertje hè?? succes morgen en veel… 21 apr. '18
Hans en Truus linders We blijven je volgen Twan Je geniet er mooi van wij… 21 apr. '18
Bernadette en Joop Een opmerkelijke uitdaging: wandelen als dagtaak !… 21 apr. '18
Jan reijnen Ik kan nu al zeggen dat ik elke dag je ga volgen zeer… 21 apr. '18
Yvonne thijssen beeren Heel Twan,leuk om je reis mee te kunnen volgen.over… 21 apr. '18
Angelique v Meijel Kei leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Ikweet… 21 apr. '18
Rens Knieriem Ha Twan, geniet van je bijzondere reis. Ik ga je volgen.… 21 apr. '18
Petra Rooijakkers Twan zo te zien geniet je er van, de omgeving , natuur… 21 apr. '18
Anne Ha Twan, nu sta ik hier sinds een half uurtje in de… 20 apr. '18
Ricardo Azevedo Goede reis twan. alles werkt het beste 20 apr. '18
Ricardo Azevedo Boa viagem twan que todo corra pelo melhor 20 apr. '18
Jeannine Duijf Heej Twan, Succes En ik denk dat Toeval niet bestaat😜… 20 apr. '18
Coen en Peet Heey Twan, Vol aan het genieten van je tocht, zie… 20 apr. '18
Johan Een goed begin...laten de rest van je tocht ook zo… 20 apr. '18
Joost Hey Twan, mooie start van je avontuur zo te lezen.… 20 apr. '18
Roos 🌹 Twan, héél veel succes en geniet van je reis! 👍🏻🍻 20 apr. '18
Erik Stappers Hej Twan, Erg lleuk je verslagen te lezen en op deze… 20 apr. '18
Tijs Wat een verhalen, nu al..! Blijf dit doen, ik geniet… 20 apr. '18
Irma Snijders Hallo Twan.... Nee kennen doe ik je niet....maar ontzettend… 20 apr. '18
Peter Kegel Hallo Twan, ik las net jouw verhaal in Hallo nieuws.… 20 apr. '18
Jan reijnen Veel plezier en geniet van de vele verrassingen die… 20 apr. '18
Jolanda Bongaerts Hey Twan, Ik lees net je artikel in de HALLO. Wat… 20 apr. '18
Cees van Dorst (Enza Zaden) Heel veel succes Twan en geniet van deze geweldige… 20 apr. '18
M. Hodzelmans Het karkas wat je gezien hebt onderweg is waarschijnlijk… 20 apr. '18
Hans Driessen (Nunhems) Succes Twan, respect deze uitdaging en gekoesterde… 20 apr. '18
Jeanne Gommans oet Beringe Hallo Twan. Heel veel succes met je reis. Heel veel… 20 apr. '18
Corrie een aangaanveel geluk Twan op je avontuur 20 apr. '18
Angelique v Meijel Hey die Twan hier een onbekende🤣🤣🤣. Ik wil… 20 apr. '18
Peter Janssen Twan, succes en veel plezier onderweg. Geniet er van!… 20 apr. '18
Jacqueline van den Beuken-Janssen Wauw Twan, heel veel succes gewenst met deze uitdaging.… 20 apr. '18
Huub Mogge Twan je heb best weer .👏🏻👟 20 apr. '18
Patrick en Marianne Nou Twan, daar gaat ie dan. Veel succes. We zijn benieuwd… 19 apr. '18
Julian Hey Twan. Leuk om dit zo te volgen en je reisverslagen… 19 apr. '18
Robert van der Geest Maak er een fantastische tocht van Twan! Prachtig… 19 apr. '18
Annette Lieve Twan, top dat we jouw nog tegen kwamen bij de… 19 apr. '18

1  « Vorige 48 49 50 51 52 53 54 Volgende »