Dag 98. 24-7. Santiago - Mazarícos 53 km.

24 juli 2018 - Mazaricos, Spanje

(26-7 geeschreven) Van Stefan nog een WhatsApp gekregen dat hij om 7 uur in Santiago aankomt (slaapt in een voorstad). Ben om 8 uur naar het Pelgrimsbureau gegaan waar hij in de rij stond. Toevallig stond Clemens naast hem. Met beide heb ik enkele dagen gedeeltelijk samen gelopen en hun konden elkaar nog niet. Ik heb hun beide de gegevens van een goede alberge in Santiago gegeven waar ik de 1e nacht heb geslapen. Ben benieuwd of hun hier ook hebben geslapen, ik denk dat ze elkaar veel kunnen vertellen. Over twee dagen neem ik met Stefan contact op of hij al uit Santiago naar Fisterra of Muxia is vertrokken.

Ik wist vandaag niet of ik eerst naar Fisterra of naar Muxia zou gaan, tevens niet of ik dat in 2 of in 3 dagen zou doen. Eerst Fisterra geeft mogelijkheden dat als ik terug zou lopen naar Santiago ik niet perse een groot gedeelte van dezelfde weg hoef te nemen. Na een mogelijke overnachtings-alberge waar ik bijna een uur heb gebabbeld met een Deense vrouw besloot ik toch om door te lopen, 20 kilometer extra gelopen zodat ik morgen Fisterra of Muxia in één dag haal. Overnacht bij een prachtige nieuwe alberge.

1. Silvia:
    27 juli 2018
    Ik blijf het ongelofelijk vinden hoeveel kilometers je nog steeds per dag blijft. lopen. Super. Krijg er zelf steeds meer zin in om ook te lopen. Toi toi.