Dag 100. 26-7. Fisterra - Muxia 29 km.

26 juli 2018 - Muxia, Spanje

Vandaag een kortere route en wat later vertrokken. Het is een mooie tocht met prachtige vergezichten over het schiereiland en de Atlantische oceaan. Net als gisteren begint het bewolkt en rondt het middaguur is het weer stralend. Het is 10 graden koeler als thuis in de hittegolf, hier is het er 26 en meer dan warm genoeg.In Muxia ga ik even in de prachtige baai zwemmen, heb geen zwembroek bij me, dan maar in mijn onderbroek. Met 17 graden is het water hier vreselijk koud, dit doordat hier de koude golfstroom van de Atlantische oceaan aan komt. Lang heeft het zwemmen in deze prachtige baai dan ook niet geduurd.

Zojuist de reisverhaaltjes nieuwe stijl van de laatste drie dagen gemaakt. Ik maak ze zo dat ze vooral voor mijzelf gemaakt zijn.

Ik wil hierbij de volgers van mijn blog nog bedanken voor de mooie reacties op het reisverhaal over de aankomst in Santiago.

1. Annette:
    27 juli 2018
    Twan wederom, mooie verhalen en fito’s!
    Maar goed dat het daar geen 36-37 graden is , want dan loopt het zweet harder, dan jezelf... doe Sas de groeten....als ze is gearriveerd😋 wandel ze...
  2. Angelique v Meijel:
    27 juli 2018
    Hey die Twan wat een super prestatie heb je geleverd. En wederom weer geweldige foto s en verhalen.....t lijkt wel de ochtendkrant voor mij🤣🤣🤣mits ik niet hoef te werken. Ben wel bang dat je weer moet afkicken van al je avonturen die je mee hebt gemaakt.....maar er is toch een gezegde waar je ook weleens aan denkt. Zoals het klokje thuis tikt .....tikt het nergens👍goeie reis Twan👋👋👋
  3. Silvia:
    27 juli 2018
    Yeeeeh. Dag 100. Weer een mijlpaal. Het blijft elke mooi om je verhaal te lezen. Nog veel plezier met alles.
  4. Chantal:
    27 juli 2018
    Bonjour Twan, très sincères félicitations pour ton parcours, tu es vraiment quelqu'un de formidable. 100 jours ....comme Napoléon au retour de l'île d'Elbe, j'ai pris un très grand plaisir à te suivre avec tes histoires et tes très belles photos. Bonne continuation sur ton chemin de vie. Hasta luego!
  5. Gerrie:
    Weer mooie foto's Twan!
    Al je 100 ste wandeldag, gaat toch wel snel.
    Amuseer je nog en tot gauw!
  6. Toos van Beek:
    27 juli 2018
    Hallo Twan. In 100 dagen naar het einde van de wereld gewandeld. Super tof en wat een conditie en ook nog door wandelen naar Porto .Zelf heb ik in mei van Porto naar Santiago gelopen. Heel mooie ervaring op een geweldige fijne route. Denk er nog geregeld aan terug. Zeker nu jij ook nog die kant opgaat komt veel weer naar boven. Geniet er nog van .
    Succes. Groetjes
  7. Annie van den Hombergh:
    27 juli 2018
    Hoi Twan, een super prestatie...mooie foto's en verhalen...!
    Succes! Groetjes.
  8. Riet GOUTIER:
    28 juli 2018
    Hoi Twan . Wat een prestatie heb je geleverd . Ik doe het je niet na , zeker niet . Ik waan me ook ook een beetje op vakantie , als ik jou verhalen lees . Werkelijk fantastisch . Ik verheug me op ons feest als we ons weer zien. Nog een fijne reis , en zeker tot ziens .😘
  9. Tijs:
    28 juli 2018
    Twan,
    Mooi dat je je reisverslagen toch nog plaatst. Dat ze wat korter zijn maakt niet uit.. op deze manier kunnen wij ook langzaam afbouwen.. er zitten weer prachtige foto’s bij de verslagen.
    Veel plezier nog..
    Groet Tijs
  10. Jos en Saskia:
    30 juli 2018
    Twan dit was je 100 ste dag. Ik lag een beetje achter met lezen maar dat halen we weer in, het zijn kleine maar evengoed mooie verhalen en prachtige foto's wandel ze nog naar Porto en dan zien we je bij Petra
  11. Sjo Vroemen:
    30 juli 2018
    Even niet gekeken en pats weer mooie verhalen van dag 100 .
    Groetjes Sjo