17-4. Rondje Wijnen Square Crops. Dag voor vertrek.

17 april 2018 - Egchel, Nederland

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb gemaakt, dit keer niet van mijn camino maar van de dag voor vertrek. Ik had me voorgenomen om elke afdeling binnen het bedrijf te bezoeken, uiteindelijk is dit ook gelukt. Het begon bij de minikomkommers, kantoor in Egchel, hogedraadkomkommers, komkommersorteer en verpakkingsloods en de kantine natuurlijk niet vergeten. Vervolgens naar Californië te Grubbenvorst. Hier meteen aan de interne paprika rondgang deelgenomen. Het zijn drie kassen met rode en gele paprika’s. Nabespreking, TD, kantoor, M&R en als laatste naar de paprikasorteerloods waar tevens de minikomkommers en de paprika’s verpakt worden. Jammer dat ik te laat terug in Egchel was waar mijn broer en compagnon Pieter een rondleiding gaf aan groep 7 en 8 van de plaatselijke basisschool. Dankzij een toegestuurde foto is dit toch nog bij de foto’s te zien.

Helaas maar waar, heb op het laatste moment de spullen voor mijn camino bij elkaar moeten zoeken, hoop maar dat ik het meeste bij me heb. Van de andere kant zijn er op mijn Camino route hopelijk genoeg winkels, toch? We zien wel, correctie, ik zie wel. Nu heb ik nog een beetje hulp, morgen moet ik het alleen doen. We drinken nog een wijntje, proost, hebben nog wat lol en morgen, morgen dag 1.

1. Chris en Loes tillemans:
    18 april 2018
    Twan we wensen je heel veel succes en veel wandel plezier.
  2. Mariska Kessels:
    18 april 2018
    Twan, heel veel succes. Heel veel wandelplezier en geniet ervan!!
  3. Katja:
    18 april 2018
    Hoi Twan, hiel veul wandelplezeer met neije avonture, minse en ervaringe. Leeve groetjes oet Helje en unne dieke knuffel van os allemaol!
  4. Pieter:
    18 april 2018
    He, lange van os, doe rustig aan en geniet ervan. Tot zo bij het vertrek punt. Jule Bas en Noa zullen er ook bij zijn
  5. Remco van Nieuwenborg:
    Goede reis Twan!!
  6. Annette:
    18 april 2018
    Ha Twannie... bijna alles gelukt... osse koffie dean drinke we same als ze truk bis... lieve Twan,
    Hiel veul succes... weej dinke aan dig... en veural geniete.!!!!!
    lieve gr Wim en Annette
  7. Marjolin Goutier:
    Ha Twan,
    Goede reis, veel succes en geniet ervan!
  8. Michel:
    Daag Twan,
    Hiel veul succes en geniet van al het moeis wat ze ongerweeg tegenkums!!!
    Zet um op!
  9. Inge frencken:
    18 april 2018
    Heel veel succes. En misschien zien we ons in Luxemburg! Geniet ervan!
  10. Linda Leijssen:
    18 april 2018
    Hoi Twan, wat een super mooi doel!!! Ik wens je veel succes en geniet er van!! Zet hem op!!
  11. Miriam:
    heejjjjj Twan,
    heel veel suc6....geniet van alles.
    Zet hem op, ben super trots op jouw
    Miriam Famke (ad )
  12. Mieke Crommentuyn:
    18 april 2018
    Hey Twan super veul plezeer en succes ongerweeg! Top van dich. Hiel veul groetjes Leon ,Mieke en kids
  13. Arssi:
    18 april 2018
    Succes en veel plezier Twan met je reis.
    Abdel en Samira
  14. John Theeuwen:
    18 april 2018
    Go on Twan!!! Heel erg veel succes met je uitdaging. Het weer heb je in ieder geval al mee op dag 1...
  15. Bea:
    18 april 2018
    En daar gatie dan, eerste halte in Thorn bij Altje, Twan ?? Zoals je weet ben ik stinkend jaloers op je, ik wens je alle goeds, volgen doe ik je op de voet, HEEL VEEL SUCCES.
  16. Ger:
    18 april 2018
    Kameroad succes en geniet dur van gr ger
  17. Leen Peeters:
    18 april 2018
    Twan,Heel veel wandelplezier,en maak d'r wat sjoens van
  18. Helene janssen:
    Heel veel succes twan!!
  19. J wijnen en moeder tillemans:
    18 april 2018
    Twan heel veel plezier onderweg en tot in Luxemburg bij Giel en Diel.
    Geniet van je trip.
    Groetjes vader en moeder
  20. Karen Ottenheijm:
    Hoi Twan,
    Heel veel sucses.
    Je eerste dag zit er al op.
    Zal wel zweten zijn geweest.
    Smeer je morgen maar goed in met zonnecreme(dat je niet verbrand)
    Heel veel groetjes Karen.
  21. Lizette:
    18 april 2018
    Twan , heel veel succes en plezier en geniet ervan.
  22. Diana Absil:
    18 april 2018
    Hey Twan, we wensen je veel wandelplezier! Geniet van alle mooie plekken en nieuwe ontmoetingen! xxx Mies en Diana
  23. Christiaan (Chaat):
    18 april 2018
    Hiel veul plezeer, succes, moeie avonturen en ontmoetingen Geniet der van!
  24. Paul:
    18 april 2018
    Twan, heel veel succes gewenst. Mooi dat we je hier kunnen volgen op je reis. See ya later 😎
  25. Cécile Voogt:
    18 april 2018
    Hey Twan. Ik ga je volgen.
    Genieten man. Heerlijk zo los van alles je weg kunnen gaan. Dapper ook. En met een mooi doel. Veel geluk op je camino🍀 Ciel
  26. Nellie Bruijnen:
    goede morgen Twan heel veel succes vandaag en een mooie dag They Nellie
  27. Erwin Tillemans:
    19 april 2018
    Succes twan.sjoene reis.kei ruig. Groetjes gaby&erwin
  28. Tillemans ard en an:
    Goedemorgen twan
    Heel veel succes je hebt in ieder geval het weer mee .
    Gr ard en an.
  29. Elly Peeters:
    19 april 2018
    Twan heel veel succes met je wandelavontuur,geniet ervan..
  30. Luc Trines:
    19 april 2018
    Succes Twan en geniet er ook van.
    Zal een indrukwekkende reis worden.
    Toi toi
    Groet Luc en Vera Trines
  31. Albert de Hollander:
    19 april 2018
    Hi Twan, Succes met deze mooie reis. Geniet ervan!
  32. Huub Welles:
    19 april 2018
    Twan, mooi initiatief! Veel succes!
  33. John franssen:
    19 april 2018
    Ha Twan Succes met de wandeling.
  34. Truus Rutten Simons:
    19 april 2018
    Ha, Twan heel veel wandelplezier en veel mooie ontmoetingen onderweg.

Groet Martien en Truus Rutten
  35. Cor Driessen:
    19 april 2018
    Twan, heel veel succes met dit super initiatief en geniet van de omgeving.
  36. P.stikkelbroeck:
    Hoi Twan,
    Veel succes met het verwezenlijken van een droom maar ook nog eens voor een goed doel waar je helaas mee geconfronteerd wordt.
    Ik wens je heel veel succes en ik ga je volgen op deze site.
    En natuurlijk gaan we je goede doel financieel ondersteunen!
  37. Twan Wijnen:
    Hoi allen,
    Ik zit hier op het terras van de Pannekoekenbakker op het marktplein te Maaseik, België. Heb zojuist onder een parasol mijn eerste verslag geschreven van gisteren, zie nu pas de overweldigende hoeveelheid reacties, bedankt allen.
    Wat heb ik genoten van die mooie dag gisteren en bovenal ook van de maanden voorbereiding die eraan vooraf zijn gegaan. Als je een doel hebt om na te streven geeft dit zoveel energie en positiviteit. Deze camino zal voor altijd een succes zijn, dat is het u al.

Ik wil jullie bedanken voor al die mooie, lieve reacties. Helaas is het voor mij niet te doen om op de reacties te reageren. Jullie weten hoe ik ben, ik waardeer elke reactie enorm en het zal mij steunen bij elke dag dat ik verder kom.
    Allen bedankt, ik waardeer jullie allen enorm, stuk voor stuk.
  38. Ria Rutten:
    Hallo Twan, Héél héél veel succes met deze mooie wandeling. Groetjes
  39. Patrick en Marianne:
    19 april 2018
    Nou Twan, daar gaat ie dan. Veel succes. We zijn benieuwd naar je verslagen.
    Groetjes vanuit het Meijelse.