Naam:
6879
Video’s:
162

Over mijn reis

Op 18 april start ik mijn camino vanuit Nederland richting Santiago.

Ik heb twee startplaatsen. De eerste is ons huis in Mirissa te Sri Lanka, hier loop ik van Galle naar Matara en nog twee dagen in het binnenland. De tweede is ons huis in Egchel, vanuit hier zal ik richting Santiago de Compostela lopen.

Goede doel.

Deze pelgrimstocht naar Santiago zal ik tevens benutten om stichting Alzheimer Nederland, afdeling Noord Limburg te ondersteunen in het streven naar dementievriendelijke gemeenschappen in Noord Limburg. Meer uitleg is te vinden in het rijtje verhalen op 8 april bij: Sponsorloop Stichting Alzheimer Nederland. Donateurs, bedrijven en particulieren zullen benoemd worden op de sponsorlink rechts in het basisbeeld het groene vakje. Elke donatie is welkom en mooi meegenomen om het goede doel te ondersteunen.

Alvast bedankt voor elke donatie.

Twan Wijnen.

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

Australië, België, Canada, Curaçao, Duitsland, Fiji, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Laos, Luxemburg, Marokko, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Korea, Zweden.