Dag 87. 13-7. Mansilla-de-las-Mulas - Leon 21 km.

13 juli 2018 - León, Spanje

Vandaag gaan we het anders aanpakken. Vanmorgen vroeg vertrokken, een heerlijk stukje gewandeld en een terrasje langs de weg bij een mooi barretje gescoord. Was er in het begin als enige en heb toen met enige moeite een aantal filmpjes kunnen versturen. Het ging in elk geval en daar was ik al zeer blij mee. Ben nu samen met Ling Tsjang Kim uit Zuid Korea in Leon gearriveerd. Heb zojuist mijn wandelschoenen die ik al een week in de rugzak draag naar NL opgestuurd op het postkantoor dat wel open is en dat scheelt mij weer anderhalve kilo die ik niet meer hoef mee te slepen. Bij alberge San Francisco de Asis heb ik het WiFi signaal getest en deze is super, da’s zeer lang geleden. Heb zojuist de resterende filmpjes in een recordtijd op mijn blog kunnen zetten en zelfs etappes van de laatste week die ik via Strava inzichtelijk heb worden nu naar Rilive verzonden, zo krijg ik later vandaag de links die ik dan weer in de reisverhalen kan zetten. Ik weer blij en jullie moeten het met dit vroege verslagje doen.

Ga vanmiddag mooi de stad bekijken, terrasjes bezetten met Stefan en voor de verandering de toerist uithangen. Wie weet wat er nog allemaal gebeurd!

1. Ger Lenssen:
    Hoi Twan,
    Geniet van de "toerist" uithangen. Er zijn genoeg leuke terrasjes. Leon heeft zoveel te bieden, werkelijk een pracht stad. Vooral de kathedraal met z'n enorm groot aantal prachtige glas-in-lood ramen. Ik proost op je (lekker warm hier) en drink d'r mer eine van mich of twieje. Komt wel goed. Buen camino, Ger en Thea.
  2. Remco van Nieuwenborg:
    13 juli 2018
    Veel plezier Twan in Leon, ook hier vanuit Orbetello een proost op jouw geweldige Camino!!!
  3. Hans en Truus linders:
    Twan
    Geniet er maar lekker van vandaag
  4. Chantal:
    13 juli 2018
    Fini la meseta à partir de demain tu va dans la belle montagne pleine de fleurs de genêt et de bruyères et bientôt la Galicie. Profitez bien de ce beau chemin. Buen camino Twan
  5. Rob Stoll:
    He Pelgrim,
    Met weemoed lees ik vanavond jouw verhalen, het is 3 jaar alweer geleden mijn pelgrims tocht van het leven.
    Feest der herkenning met een glimlach en traan......, om 3 maanden op reis te zijn met een rugzak van het leven op je schouders. Beetje bij beetje wordt de rugzak van het leven leger, en gevuld met nieuwe levenservaringen. Aarden bij jezelf ......
    Ultreia, de reis naar Santiago de Compostela brengt je antwoorden. Geniet voor je het weet sta je aan het einde der wereld Finisterre
    Twan Buen Camino
    Groet Rob
  6. Sjo Vroemen:
    14 juli 2018
    Hi Twan,
    Geniet ervan. Straks in Galicie is het ook genieten, zeker weten.
    De toertist uithangen gun ik je van harte na de 87e dag. Morgen een beetje lichter bij vertrek is ook een verademing.
    Groetjes
    Sjo
  7. Conte Marie jose:
    14 juli 2018
    Bonjour
    J’etais à Cajarc avec ton amie nous avons bu une bière et notre route c’es terminée Jean Pierre est toujours blessée toujours avec des anti-inflammatoires et Kiné Il y a 2 ans j’étais dans la meseta .Bientôt tu sera à Oceberio le plus joli endroit Il se mérite l’ascension n’est pas facile mais quel plaisir à l’arrIvée! Je t’embrasse À bientôt si tu passes chez nous